După ce ne trimiteți o comandă, vă vom trimite o confirmare telefonica cu detalii despre comandă. În cazul în care observați că orice informație despre confirmarea comenzii nu este cea așteptată, puteți să ne contactați sau să anulați imediat comanda. Pentru detalii despre cum să anulați o comandă, vă rugăm să consultați Anularea de mai jos.
Asigurați-vă că adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care îl furnizați este corect și căsuța dvs. poștală este în stare bună de funcționare, deoarece toată corespondența privind comanda dvs. este trimisă la această adresă.
Informațiile personale incorecte pot duce la probleme sau la întârzieri în livrare, prin urmare, asigurați-vă că ați introdus adresa corectă (inclusiv codul poștal), adresa de e-mail și numărul de telefon de contact atunci când comandați.
Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul fără notificare în cazurile în care Serviciul de Livrare, la sosirea adresei respective, nu este în măsură să finalizeze transferul Bunurilor din cauza circumstanțelor pentru care Clientul este responsabil (Clientul nu răspunde la telefon timp de 10 minute sau nu răspunde la sonerie etc.).
În termen de 10 minute de la primirea Bunurilor, clientul poate verifica dacă articolele primite și cantitățile lor corespund conținutului comenzii Clientului și dacă oricare din Bunurile livrate prezintă defecte vizibile.